Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Μήλα ψημένα με μέλι

του Κώστα Κουτσούκου
Δεν ειμαι σίγουρος για τις καιρικές συνθήκες του Σαββατοκύριακου στην Αθήνα (όπου μένω κανονικά). Εκεί που ήμουν εγώ όμως, οι συνθήκες υπήρξαν ιδανικές για ψητά μήλα.

Τα μήλα ταιριάζουν με το μέλι, τόσο στις λέξεις, όσο και στην πράξη. Το Σάββατο το απόγευμα, μετά απο ένα καλό γεύμα και κανα δυο τσιπουράκια, με το χαλάζι να αρχίζει να κοπανά ενοχλητικα τους τσίγκους, το τζακάκι αναμένο, τις φιρικιές του πατέρα μου κλαίνε τους καρπούς τους που πέφτουν πληγωμένοι στο έδαφος και 2 κιλά ελατόμελου να περιμένουν υπομονετικά στον τενεκάκο τους… όλα φώναζαν. ΨΗΣΕ ΜΗΛΑΑΑΑΑΑΑ.


Απλά λοιπόν κι εύκολα.
1. Κοβεις τα μήλα στη μέση.
2. Σχηματίζεις ένα κενο στη μεση καθε μισού μήλου, απο όπου αφαιρείς τα κουκούτσια και λίγη απο την ψίχα τους.
3. Γεμίζεις τα κενα με μια κουταλια ελατόμελο.
4. Ριχνεις μπόλικη κανέλα στο υπόλοιπο.
5 ."Ξανασυναρμολογείς" τα μήλα με την απλή αυτή γέμιση, τυλίγοντας τα σφιχτά με αλουμινόχαρτο και τα ψήνεις…
Απλό αλλα ευχάριστο.
Υποθέτω θα έχει χιλιαδες παραλλαγές. Προς το παρόν παντως κάνω αυτό…


6. (66…) Σημαντικό είναι να τυλίξεις καλα τα μήλα και να τα σταθεροποιήσεις γιατι εγω τα άφησα λίγο χύμα για να τα φωτογραφίσω… με αποτέλεσμα αυτη τη φορά να μην πετύχουν και τόσο… Δεν πειράζει όμως, θα ξαναβρέξει :)

Κροκύλειο Δωρίδας, ή θέα από ένα βορινό παράθυρο του σπιτιού μου. Οι λεύκες δεξιά δεν υπάρχουν πια. Το σπίτι πάνω αιστερά είναι το σπίτι στο οποίο έζησε τα τελευταία χρόνια της ζωής της η Μαρία Πενταγιώτισσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.