Σάββατο 20 Απριλίου 2019

Παραίτηση της κ. Φλώρου από τη θέση της Γραμματέας Ομοσπονδίας


Προς το Δ.Σ                                                                                      
Της Ομοσπονδίας Συλλόγων Β.Δ Δωρίδας

ΑΘΗΝΑ 17/4/2019



Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να γνωστοποιήσω στα μέλη της Ομοσπονδίας την παραίτησή μου από τη θέση της γραμματέως.
Μετά από περίπου 20 χρόνια ενασχόλησης μου στην Ομοσπονδία σε θέσεις ευθύνης και  ποτέ μέχρι τώρα να είχα οποιαδήποτε διαμάχη με τις απερχόμενες διοικήσεις της.  Δυστυχώς έκρινα ότι δεν μπορώ να συνεχίσω την προσφορά μου από τη θέση που μου εμπιστευθήκατε, θα συνεχίσω όμως να βοηθώ ως απλό μέλος όπου και όποτε χρειαστεί.
Οι λόγοι που με οδήγησαν στην απόφαση αυτή είναι κυρίως η διάσταση απόψεων σε σχέση με την εμπιστευτικότητα, επικοινωνία,το ήθος και την καθαρότητα που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των συνεργατών για να επιτευχθεί ο στόχος.
Πιστεύω  ότι όσοι από σας με γνωρίζουν τόσα χρόνια ήμουν πάντα πιστή σε αυτές τις αρχές. Επιθυμώ να αποχωρίσω διαφυλάσσοντας έτσι την αξιοπιστία μου. Ευχαριστώ που με τιμήσατε και με εμπιστευθήκατε τη θέση της γραμματέως και σας διαβεβαιώνω ότι θα ενημερώσω πλήρως τον αντικαταστάτη μου.
Ηδη παρέδωσα την κάρτα τραπεζικών συναλλαγών στο ταμία κ. Νικολόπουλο με τον οποίο η συνεργασία υπήρξε άψογη.

Σας ευχαριστώ.

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΦΛΩΡΟΥ  ΖΩΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.