Ξεκινά από σήμερα 5 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί στις 10 Μαΐου το μηχανοκίνητο Rally Raid 2015 που θα περάσει και από διαδρομές της Δωρίδας εκτός από αυτές της Αιγιαλείας και της Ναυπακτίας. Τα πληρώματα με τα οχήματά τους θα διασχίζουν καθημερινά ειδικές διαδρομές με αφετηρία και τερματισμό την Ναύπακτο. Συμμετέχουν 167 αθλητές του μηχανοκίνητου αθλητισμού από συνολικά 18 χώρες .
Πρόκειται για έναν μεγάλο αγώνα ταχύτητας αλλά και «επιβίωσης» μέσα από ειδικές διαδρομές χιλιάδων χιλιομέτρων που πρέπει να διανύσουν οι αγωνιζόμενοι διασχίζοντας τα εντυπωσιακότερα τοπία. Ο διοργανωτής των αγώνων, Μελέτης Σταμάτης, τόνισε πως «έχουμε δεχθεί υποστήριξη από όλους, κυρίως σε τεχνικό επίπεδο. Πρέπει να αναφέρω ότι φέτος είναι η δυσκολότερη χρονιά στην ιστορία των οκτώ ετών που γίνεται ο αγώνας, λόγω του δύσκολου χειμώνα. Λόγω της συγκυρίας δεν είχαμε τη δυνατότητα να επαναφέρουμε πολύ μεγάλα κομμάτια της διαδρομής, έτσι περιοριστήκαμε σε περιοχές που βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Φέτος δεν μπορέσαμε να συμπεριλάβουμε την κατηγορία των αυτοκινήτων, γιατί η Ομοσπονδία δεν κατάφερε να εκδώσει κανονισμούς εγκαίρως. Φέτος, συμμετέχουν το No2 της παγκόσμιας κατάταξης και το No5, που για εμάς είναι πολύ σημαντικό σε ό,τι αφορά στην προβολή στο εξωτερικό. Κάθε χρόνο το επίπεδο των αναβατών ανεβαίνει και οι συμμετοχές αυξάνονται».
Το πρόγραμμα των ειδικών διαδρομών και ο τύπος του δρόμου ανά διαδρομή με σημείο έναρξης και τερματισμού την πόλη της Ναυπάκτου.
Πρόκειται για έναν μεγάλο αγώνα ταχύτητας αλλά και «επιβίωσης» μέσα από ειδικές διαδρομές χιλιάδων χιλιομέτρων που πρέπει να διανύσουν οι αγωνιζόμενοι διασχίζοντας τα εντυπωσιακότερα τοπία. Ο διοργανωτής των αγώνων, Μελέτης Σταμάτης, τόνισε πως «έχουμε δεχθεί υποστήριξη από όλους, κυρίως σε τεχνικό επίπεδο. Πρέπει να αναφέρω ότι φέτος είναι η δυσκολότερη χρονιά στην ιστορία των οκτώ ετών που γίνεται ο αγώνας, λόγω του δύσκολου χειμώνα. Λόγω της συγκυρίας δεν είχαμε τη δυνατότητα να επαναφέρουμε πολύ μεγάλα κομμάτια της διαδρομής, έτσι περιοριστήκαμε σε περιοχές που βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Φέτος δεν μπορέσαμε να συμπεριλάβουμε την κατηγορία των αυτοκινήτων, γιατί η Ομοσπονδία δεν κατάφερε να εκδώσει κανονισμούς εγκαίρως. Φέτος, συμμετέχουν το No2 της παγκόσμιας κατάταξης και το No5, που για εμάς είναι πολύ σημαντικό σε ό,τι αφορά στην προβολή στο εξωτερικό. Κάθε χρόνο το επίπεδο των αναβατών ανεβαίνει και οι συμμετοχές αυξάνονται».
Το πρόγραμμα των ειδικών διαδρομών και ο τύπος του δρόμου ανά διαδρομή με σημείο έναρξης και τερματισμού την πόλη της Ναυπάκτου.
LS1 Έναρξη τερματισμός, 14.88χλμ., άσφαλτος
SS1 Εύηνος, 71.84χλμ., χαλίκι–πέτρες
LS2 Αράκυνθος, 16.67χλμ., άσφαλτος
SS2 Αγρίνιο, 72.59χλμ., πηλός–πέτρες
LS3 Έναρξη τερματισμός, 61.87χλμ., άσφαλτος
6 Μαΐου 2015
LS1 Αργυρά, 33.21χλμ., άσφαλτος
SS1 Πλατανιώτισσα, 111.04χλμ., πέτρες–εκτός δρόμου
LS2 Καλάβρυτα-Πλανητερό, 52.89χλμ., άσφαλτος-εκτός δρόμου
SS2 Δόξα, 109.87χλμ., χαλίκι–πέτρες–δάσος
LS3 Άνω Διακοφτό, 69.18χλμ., άσφαλτος
7 Μαΐου 2015
LS1 Βελβίνα, 14.38χλμ., άσφαλτος
SS1 Χάνι Μπανιά, 58.31χλμ., χαλίκι–πέτρες
LS2 Άνω Χώρα, 68.73χλμ., άσφαλτος–χαλίκι–πηλός
SS2 Κάμπος, 65.16χλμ., χαλίκι-πηλός
LS3 Έναρξη τερματισμός, 21.91χλμ., άσφαλτος
8 Μαΐου 2015
LS1 Κλήμα, 13.7χλμ., άσφαλτος–χαλίκι
SS1 Καρούτες, 93.78χλμ., χαλίκι–πέτρες–πηλός–δάσος
LS2 Κάλλιο, 26.79χλμ., άσφαλτος
SS2 Κροκύλειο, 122.05χλμ., δάσος–χαλίκι
LS3 Μόρνος, 18.41χλμ., άσφαλτος
SS3 Βαρνάκοβα, 58.41χλμ., χαλίκι
LS4 Έναρξη τερματισμός, 19.49χλμ., άσφαλτος
9 Μαΐου 2015
LS1 Παναγοπούλα, 36.84χλμ., άσφαλτος
SS1 Καλάβρυτα, 106.95χλμ., πέτρες
LS2 Σουβάρδο, 29.54χλμ., δάσος–χαλίκι
SS2 Άνω Διακοφτό, 36.03χλμ., δάσος–χαλίκι
LS3 Πλατανιώτισσα, 32.7χλμ., άσφαλτος
SS3 Οβρυόκαμπος, 106.56χλμ., πέτρες–χαλίκι
LS4 Έναρξη τερματισμός, 35.39χλμ., άσφαλτος
10 Μαΐου 2015
LS1 Ευπάλιο, 33.21χλμ., άσφαλτος
SS1 Στύλια, 67.83χλμ., χαλίκι–δάσος
LS2 Έναρξη τερματισμός, 72.33χλμ., χαλίκι–άσφαλτος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.